Showing posts with label SIL. Show all posts
Showing posts with label SIL. Show all posts

Tuesday, November 1, 2011

Congratulations Dear Nina

This entry..Dedicated to Lovely Nina and Sis Sha and Family :)



Lovely Nina..Congrates Dear


291011 may not be tarikh bermakna tuk aku..but for sure tarikh ni sgt bermakna tuk anak saudara ku..Nina yg bertunang pada hari tu...juga tuk kak sha yg tak lama lagi bakal menerima menantu pertama ok..



so tuk nina..tahniah dear...cantik sgt awak tau..and tuk kak sha..tahniah jugak..anak dara kak sha dah bertunang..and tak lama lagi bakal menjadi isteri..tak lama lagi???tak la lama sgt..next year bulan 3 kan...so am offering myself tu help u kak sha..insya allah....



and these are few photos taken by Naim huhu...as always Naim akan jadi photographer tak bertauliah sebab mama dia ala ala malas gittew ekekekekkeke....sabar je la kan tp am just happy sebab kak sha suka all the photos taken by Naim huhu :)


Happy Family :)


Berbincang ok...serius jer tuh hehe



Hantaran dr pihak perempuan


Love this...Simple and sweet



Rina with Frens



Rina with Sisters


Motif selit pic ai n naim kan ekekekekekkeek



err those are few pics taken..actually banyak lagi tp cukup la yg ni...nak tunggu upload agak membaran kan aku ok ekekeke...



Happy readings...and help me ek by clicking the nuffnang adverts..thanks uols :)

Tuesday, January 27, 2009

Outing Seharian-1st day CNY

hah..hari ni CNY...penuh manusia kat KL..i mean area SOGO huhu...napa p sogo??keh keh..nak berkaroke kaedahnya ngan my SIL and her family..[ hb dia..anak2 dia..]..patut kol 11 start...sebab ari ni CNY first day..SOGO pon bukak kol 12 huhu...alkisah terpaksa la tunggu sampai kol 12...ampeh betul...tu pasal la kita org kemain berposing kat depan SOGO tu ekekeke..tu pic me..naim n my SIL's family..
and atas ni the loving kapel...thanks so very much to SIL n hb and juga her children yang selalu help me around...dr dulu sampai skrg...
pastu SOGOdah bukak baru naik kat Kotak Merah...karoke tgh hari ni sekali ngan lunch...tu food yg leh di oder kalau karoke time tgh hari kat kotak merah...ada 4 jenis semuanya...masa food sampai semua dah kelaparan..tgk la memasing ngadap makanan..
passtu lak.....hah amik ko..nyanyi tak hengat memasing keh keh...tgk la pic tuh..memacam gaya..anak2 SIL pon kemain..nina...shamin...and kimi..semua ada bakat..naim pon sama..kemain ngan lagu Matta..jatuh cinta lagi...hehehe...tgk la gaya semua menyanyi...baring pon ada tuh ekekekeke...karoke tgh hari ni kira ngan lunch sama...thanks kak esah n kimi for the treat..3 jam wooo...tekak serak2 gitu ekekeke...

pastu balik umah..again basuh kain lagi...pastu settle keje skolah naim..sebab malam nak ke rumah kak esah kat Ara Damansara for dinner...and esok naim nak jenjalan ngan pakcik fitri dia lak...or maybe ngan weda sama...so semua dah settle..p Ara Dsara..dinner..lepak2..and by 11plus balik umah..naim dlm keta dah ketiduran tuh huhu..sampai umah pon terus naik katil and tido...mak dia??mak dia tulis blog ni..tapi malas lak nak up pic..so...esok la up ekekeek...nak sambung tgk grey season 5..episode 7 jap..then maybe nak zzzz...[ ala lupa lak nak posing2 kat umah IL ekekekeek...bz nyembang la kononnya kan...]

errr....tadi pinjam balik cita nip tuck season 2 dr kak esah..[ napa pinjam balik??sebab..ada la ekekeke....]nanti abis tgk pas kat dia balik..dulu selalu gak tertgk kat astro..tapi masa tu tak follow sgt..sebab ada nite class...now baru terhegeh2 nak tgk huhu...

err...jum..ari ni ada keje..out again...