Showing posts with label koreanmovie. Show all posts
Showing posts with label koreanmovie. Show all posts

Wednesday, March 28, 2012

Bebelan 88/365 - Yuppieeee :)


jeng jeng..ok tak??? keh keh..gigih taw p Korea Plaza dgn Zam tgh hari tadi huhuhu..sebab tak sempat p Matta Fair ari tu..amik brochures n maps..pastu usyar2 dalam office KTO tadi..bestnyaaaa...banyak cd korea lelama gak kat situ tp bukan tuk di sewa..sob sob..terpaksa la tgk online jer huhu... 

opss...sempat gak la snap pic pelakon2 ensem Boys Over Flower neh..perghhh..mmg muka selamba je la snap..tak kena marah pon tadi hahahaha... cuti2 ni p ngan Zam of Vadsand Ms Cinta yg kenal dr Twitter :) ..sengih2 zam tgk aiols snap pic anak2 ikan BOF ni muahahaha... 

so far..preparation almost done kot..passport pon dah renew :)..so tak yah la kalut2 ngan weekends yg bakal bz in april... 

errr kdg2 suspen gak takut sesat barat huhu...tp harapnya tak la sesat barat ngan teruk kannnn... :D 

erm..Yippie :)

Thursday, February 23, 2012

Bebelan 54/366 - A Lil Bit Busy :D

[ Pic credits to GoogleDotCom]

Yuhuuuu....lama gila tak berupdate...a lil bit busy..yer busy gak la but yet am just happy with wat am doing at the moment...insya allah things are getting better i guess :P

yer saya busy...di office pon busy jugak...di rumah pon bz jugak...err kat rumah melayan game kat fb..biasa la..nak wat apa lagi kan..tapi now modem tabako polak gara2 kilat yg kuat...so am back buzy layan cita jepun and korea yg masih berbaki dalam external hd keh keh..

recently layan cita Jepun - Bambino..perghhhh memalam tgk cita ni pastu telan2 air liur tgk depa masak mcm2 jenis pasta...err dabes pon cita ni dulu semlm..hero nya semua ensem2 keh keh...4 bintang dr saya huhuhuhu

and semlm layan korea lak - My Fair Lady..perghhh hero ensem jugak...sgt2 la ensem and cita mcm best..so apa lagi memalam marathon cita ni ler sampai abis somewehere weekend maybe keh keh...dabes tgk cita leh rate brapa bintang ekekekekke

so ni la sebabnya saya agak buzy bila di rumah skrg.....layan cita2 korea n jepun ni sementara modem di tukar ganti oleh ayahanda huhu...

oh yer semlm bolasepak pemilihan tuk sukan olimpik...malaysia di belasah oleh jepun 4-0..mak aihhhh kejap2 je gol..kemain tau pemain2 jepun ni....tak tertangkap bola dek si apek kan...dah tu sik main depan pintu gol je cemana keh keh...so peminat2 bolasepak, korang sabar je..lom ada rezeki bolasepak msia nak ke sukan olimpik..tapi who knows 1 day they will kan...insya allah..

ok la..am done with semua cerita in one entry..pantas gila menaip neh..keh keh...

to all..its almost weekend..enjoy yr last 2 days working and have a good weekend ahead...cya :)

Tuesday, May 24, 2011

Today More Than Yesterday



yup...today will always be more than yesterday.. :)
no matter wat..:)

[ last ni..takut ada yang muntah tgk banyak sgt vclips korean drama hahahahahahaha]

Saturday, May 21, 2011

Secret Garden :)


pewiiitttttt..tak dpt di bendung lagi haha..suka sgt tgk cita ni..secret garden...hero hensem..heroin pon cantik n so cool..hero yg cuba deny perasaan sendiri padahal dia yg teringat2 kat the heroin..sweet kan ngeh ngeh..tengok kali ke dua pon leh sengih sorang2..kesengalan tak agak2 ni hahaha...



cerita ni abt hero anak org kaya [ lakonan hyung bin ]..and suddenly fall inlove ngan stunt woman yang cantik n cool [ lakonan ha ji woon ] and a fan of oska..kazen to the hero..as usual mak hero tak suka n cuba nak pisah kan these kapel..and as usual hero n heroin mana leh kalah hahaha..at last mesti happy ending nyer..and in between nak sampai ke happy ending memacam hal jugak yang jadi esp masa their body bertukar..roh hero masuk kat heroin and sebaliknya..lawak pon ada hehe..

apa2 pon korang cuba la tgk cita ni..sure korang suka n tak nyesal hahaha..sebab dah 2kali tgk cita ni still tak bosan2..jalan cerita best and ada part2 romantik n sweet ngeh ngeh...layan la gambar2 tu...ni je sempat download sebab internet maxis via bb tersgt lah slownya ptg ni hahahaha..


errr..meh layan ost secret garden meh..