Tuesday, January 15, 2013

Mungkin Nanti..Listen..Listen..Listen

eh how to start ek..tetiba terdgr lagu mungkin nanti from peterpan..and thousand thoughts come in mind...
yeah...mungkin nanti bila semua dah back to normal..i may not be around..owh how i wish i sempat hug n kiss uols..my beloved ppl around me

err...merepek merpau pulak kan pepagi selasa ni...kenyang n ngantuk actually...tp tahan kan je..keje pon ada sebenarnya..and sambil2 wat keje gak ni kah kah...

mungkin nanti...awak sedar and teringat...am always around like before...coz i miss you always...hiks...thanks for everything yer my dear fren :) and let listen..listen..listen to Peterpan :)

Saatnya ku berkata mungkin yang terakhir kalinya
Sudahlah lepaskan semua kuyakin inilah waktunya
Mungkin saja kau bukan yang dulu lagi
Mungkin saja rasa itu telah pergi

Dan mungkin bila nanti kita kan bertemu lagi
Satu pintaku jangan kau coba tanyakan kembali
Rasa yang kutinggal mati
Seperti hari kemarin saat semua disini

Dan bila hatimu termenung bangun dari mimpi-mimpimu
Membuka hatimu yang dulu cerita saat bersamaku
Mungkin saja kau bukan yang dulu lagi
Mungkin saja rasa itu telah pergi

Tak usah kau tanyakan lagi
Simpan untukmu sendiri
Semua sesal yang kau cari
Semua rasa yang kau beri

**jum karoks jums uols...hiks hiks**

Thursday, January 10, 2013

My Thursday Morning

Kuar rumah at 6.30 to LRT gombak..sambil layan Suria FM..my choice skrg pepagi n all time sebab lagu2 best..dj tak la merapu meraban sangat..tak la gelak mcm org gila pepagi buta..i need pagi yg sopan dan berhemah kiki...yg tenang...bukan pagi yg haru biru dek gelak yg kuat..yg meroyan tah apa2...huhuhu...

So otw to lrt terdengar lagu ni...gigih sampai je opis google lirik dia..rupanya ni lagu dr kumpulan Meditasi tajuknya Biar Pedih Kasih Berpanjangan...hurmm..suka lagu ni n suka lirik dia..it's wat i am now..am not hoping too much but still i do care....who knows kan..

so here's the lyric...nanti korang google kat utube dgr lagu ni..lagu ni best arr..

Kusisip janjimu
Di tabir waktu yang terbuka
Lalu diterpa misteri cinta
Kasih cinta yang terbina

Dan di waktu ini
Dikau masihku cari
Di dalam penantian
Bayangmu semakin kelam

Mengapakah engkau biarkan
Janji layu dalam harapan
Kepastian terbenam dikaki hatiku
Mana harga cinta dan sayangmu

Sering ku duka yang tiba
Pilu hatiku

Keranamu tinggallah aku
Dalam padah bicara bibirmu
Keranamu betapalah aku
Mendalamkan pedih memanjangkan kasih
Angkaramu aku terluka


hurm..lirik best gittew ekekekeke...**menjiwang tak pasal2 lak aku pepagi ni kan...**

pastu naik lrt...sampai klcc..terdgr lak lagu a shoulder to cry on kat satu coffee shop ni..perghh mmg layan menjiwang lak pepagi ni..lagu ni mmg best..and sgt pemes masa kat itmck dedulu...gila epic tu kikiki...

and now kat opis dah...terus on pc..on my playlist kat media player...so lagu pilihan hari ni..
Everytime, Sometimes,Baby One More Time,Opis I Did It Again - Britney Spear
I Will Survive - Gloria Gaynor
Hilang - Diddy
Jar Of Hearts - Christina Peri
Pudar - Rossa
Beribu Sesalan - Jac,Shila,Ning
Kisah Dongeng - Stacy
Cinta - Rossa

and sehari lagi nak keje pastu wiken...bestnyaaaaaa kan kan kan :)

Monday, January 7, 2013

Belasah gak Milia ni kang..

Ok ni tapak tangan kwn aku si milia..kena cakar dek kucin dia yg namanya Niko..sebabnya..niko nak jadi hero bila milia bwk balik tamtih dr umah kelang..so bila dia update kat fb tapak tgn yg kena cakar tu...aku terus suruh p kinik sebelum melarat...tp milia degil..nak kena belasah ni muahahahahaha 

Korang yg ada kucin tu..kalo kena cakar teruk2 p la kinik amik injection..risau ahh takut melarat...kalo aku la kena cakar cenggitu sah dah demam..kuman masuk je dlm badan mmg senang demam...tp yg dah biasa kena cakar tu maybe leh bertahan tp jgn la tunggu sampai teruk ekkk.. 

ni wa nak belasah milia ni...degil muahahahaahahaah....

** milia kalo lu baca ni....tunggu wa belasah..jgn nak lari skipping2 kakakaaka....**

Friday, January 4, 2013

Selamat Tahun Baru 2013




Semoga di tahun baru ni..kita bangkit ngan semangat baru..kita terus beramal dan di limpah kan rezeki yg melimpah ruah serta di kurniakan kesihatan yang baik2 dengan izin NYA..Insya Allah…I just wanna be happy wit my Naim, with my parents..with my sibling..i just want my happy family back like yesteryears…how I miss the time semua adik beradik duduk di meja makan ngan mak ayah..having lunch or dinner..those were the days…but I’ll pray one day we may have that moment again..with my all anak saudara riuh rendah di sekeliling…

Err..dah lama tak meroyan royan kat blog..vitamin M yang sangat banyak…melimpah2 ekekeke…so this year harap dapat kikis vitamin M yg tak sihat tu kann…and entry pertama di tahun 2013..di mulakan ngan gambar present I received and bought for myself…and am loving it all…to those yg bg the presents..thanks so much dear frens…love uols..terima kasih tuk satu persahabatan yg masih lagi kita jaga till now..

Dan dan..i’ll stop here…I have other thgs to do…and till I write again…**lambai2 uols**





Friday, November 23, 2012

Bebelan 328/366 : Tentang Sahabat

It's all abt frens..frens and frens...and jum tgk few quotes abt friendship... [ ye saya google je..ada masalah kah kikiki ]

“A friend is someone who knows all about you and still loves you.” - Elbert Hubbard

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”- Mark Twain

“If I had a flower for every time I thought of you...I could walk through my garden forever.”- Alfred Tennyson

“By chance we met, by choice we become friend” - Millie Huang

“True friends are like diamonds – bright, beautiful, valuable, and always in style.”- Nicole Richie

“A friend is one who walks in when others walk out.”  - Walter Winchell

cukup la tu kan huhu...and this is from Milia's FB..
" A good friend is my nearest location"


for me..whoever am attached to or in love with..i will never put aside my frens whom all the while had been by myside and support me directly or indirectly..and i love all my frens no doubt!!

my 2sen...kita bercinta la cemana pon..jgn sesekali kita lupa kwn2 kita esp kwn lama kita yg sgt rapat ngan kita..we may not know we might need him/her someday..so let the frenship goes on no matter how addicted you are to yr bf/gf.. :)

Monday, October 22, 2012

Bebelan 296/366 : Early Morning at SGC

Its awesome...tunggu siang menjelma di Sepang Gold Coast...and satu perasaan yg syiok masa kat sana...amazing sgt2...how i wish am wit u there...keh keh... 

ni masa memula sampai...gelap gelita uols...pastu me n emi terus kan drive sampai ke area The Palm Resort...and terus lagi ke area camping,... 

the above pic masa sampai kat tepi pantai camping area...amik pic emi dlm keadaan yg masih gelap n gloomy...  ** wa malas ejas gambar..nasib ahh ekeekekek**

ni plak..matahari mcm memalu nak muncul kan diri...and actually mcm nak hujan kat area sepang ni..sejuk je..and sejuk mata memandang juga.. 

and above...eye therapy...sejuk mata memandang kan...and mmg cool sgt bila ada kat tepi pantai sambil tunggu siang menjelma.. 

and i may ended this entry with the above pic...i love it..so much in love with it...**pssss...wud like to go there again..just us...hiksssss**

** entry ni sedikit melankolik..sedikit emo and sedikit jiwang muahahaha...sila muntah**

Wednesday, October 17, 2012

Bebelan 291/366 - Jalan2 Cari Pasal di Penang

hurm...dah masuk 2 weeks balik dr penang baru rasa nak update...kebizian plus kemalasan kikikiki the trip was awesome...me,emi and moc and raniia juga not forgetting su ngan anak2 dia dan juga ateh...we r having so much fun..enjoying the places and the foods.. 

here's some of the foods kat penang...err actually banyak lagi yg belum rasa..kena p lagi dan lagi kan kan kan :) 

ok..memula early in the morning we all singgah ipoh..bekpes kat Canning Garden ipoh..ada prawn cheong fun,ada mee kari, ada roti telur goyang plus the kopi yg kaw sgt2... 

 
then ni pasembor kat padang kota lama...errr amik skit je tp quite expensive la..ni leh share bertiga...and the price is RM13.00 and luckily sedap...milia and su and ateh makan prawn char kuew teow, moc lak makan laksa penang special..and milia amik sotong kangkung jugak...the foods mmg sedap :) ..kami share2 semua foods..rasa sorang skit...sharing is caring kannnn keh keh :P
 
then our breakfast for that 2days in penang kat Teluk Bahang...we have this apom manis yang sgt sedap...ada nasi lemak singgit jugak..ada nasi lemuni..and ada nasi kandar..the price is so so reasonable..dan sedappppp...even the roti canai pon lembut and sedap 

then shopping jeruk pak ali kat area rasta...pemes jeruk pak ali ni sebab dia guna gula yang di masak..tak guna cuka katanya and sedap..tak la terbatuk2 kalau makan jeruk coz setgh2 jeruk cuka dia kuat sgt...memasing memborong gittew ekekeke..weols memborong jeruk yg campur2 tu je..sedappppppp...

and here's some places yg sempat we all p... Butterfly Farm...the entrance for adult is RM18.00...so we all bergambar kat luar je la keh keh...dah la ujan time tu...

then terus ke bukit bendera..the tix RM8.00 per person...the year 2011 till present is the new tram...cantikk and cepat je sampai atas huhuhu
.
and here we are..bergambar kat tram yg lama kat atas tu...hiksssss...milia with Adam anak Su yg sulong, then myself and si Moc yg sengal kikikiki

err suka tgk pic ni lepas digodek2 kat instagram...this is the track amik dr atas...saja nak letak sini..ok kannn hahahaha

and this is the crowd masa kat atas bukit bendera...it was on sunday so ramai la jugak yg melepak2 atas bukit bendera..some of them may jenjalan tgk flora n fauna..some of them may linger kat this area..

oh ya..ptg sabtu tu we all p mandi manda kat laut area Batu Feringgi..best sgt...toksah kata budak kecik..yg dewasa pon syiok oo mandi laut...and we may plan to go to PD soon..yer maybe..tgk financial caner kannnnn
and finally bye penang...monday morning check out awal..bekpes kat area teluk bahang and terus gerak ke Cameron Highland..jenjalan situ dulu before balik kl....but i may be going to Penang again early Nov for a wedding..kali ni ngan parents so tak la mencari pasal sgt kannn...kikikiki

the vacation..is so so awesome..everybody seems happy and we may plan our next holiday or our next makan2...hiksss... 

err at the same time..ada sesapa tau memana travel agent yg leh arrange cheap tix..KL-LAX-Mexico..pls pls roger me pls.. hikssssss

Thursday, October 4, 2012

Bebelan 278/366 : Glow Draw

Hah..testing...testing..dpt application baru tuk tulis2 n lukis2...glow draw namanya...err mcm best so apa lagi testing mcm2 la..pastu cantikkan lukisan yg tak brapa cantik kat instagram hahahaha...odan akhirnyaaaa..here it is keh keh

err poyo eh??suka hati la..saya nya hp...saya dload la apps yg saya suka n saya tulis la apa yg saya rasa nak tulis...tak nyusah kan sesiapa kannn kikiki...

opsss...i just cant wait...long awaited agenda...and till then..good bye and take care coz i care!!!

Monday, October 1, 2012

Bebelan 275/366 : A 1000 Years :)

[ Pic ehsan EnGoogle yang budiman ]
 
Heart beats fast
Colors and promises
How to be brave
How can I love when I’m afraid to fall
Watching you stand alone
All of my doubt suddenly goes away somehow
One step closer

I have died everyday waiting for you
Darling don’t be afraid I have loved you
For a thousand years
I’ll love you for a thousand more
Time stands still
Beauty in all she is
I will be brave
I will not let anything take away
Standing in front of me
Every breath
Every hour has come to this

One step closer

I have died everyday waiting for you
Darling don’t be afraid I have loved you
For a thousand years
I’ll love you for a thousand more
And all along I believed I would find you
Time has brought your heart to me
I have loved you for a thousand years
I’ll love you for a thousand more
One step closer
One step closer

I have died everyday waiting for you
Darling don’t be afraid I have loved you
For a thousand years
I’ll love you for a thousand more
And all along I believed I would find you
Time has brought your heart to me
I have loved you for a thousand years
I’ll love you for a thousand more

** tak ada modal mood nak menulis so kita tepek lagu ni je la ek...these few days dok terngiang2 n humming lagu ni je kikiki**