Thursday, March 26, 2009

Hari Tag Sedunia..

I wrote this note kat FB...jawab notes dr my office mate..Ms Iryani yang dah nak benti keje sebab dapat offer baru..sob sob...

To Yani...selamat menempuh alam pekerjaan di tempat baru..semoga rezeki melimpah ruah..and jgn lupa Kak Azie taw...Good Luck Dearie!!

and..here's the Tag....

#A:Three Names I go by
1. Kak Azie
2. Mummy
3. Kak Ja (cousins and families would know :D )

#B:Three Jobs I have had in my life
1. Accounts Clerk
2. Accounts Assistant
3. CSR

#C:Three Places I have lived
1.Pengkalan Chepa Kelantan
2.Gombaks
3. -

#D:Three TV Shows that I watch
1. Akademi fantasia :D
2. Spa Q
3. OIAM

#E:Three places I have been (as of the whole of last week)
1. Mydin Subang Jaya
2. Suzy Corner Ampang
3. Office at TTDI

#F:People that e-mail me regularly
1. Yahoo Group KLM
2. GooGle Group Ada2Je
3. Ida

#G:Three of my favorite foods
1. Fajitas Nachos
2. Baked Mac Cheese
3. Moi [ org kedah mesti tau ni...]

#H:Three things I would like to do
1. Run away from everything
2. Run away from everything
3. Run away from everything

#I:Three friends I think will respond.
1. Adz my lovely trainer- FB frens
2. Haya My lovely fren-already responded via FB..thanks bebeh
3. Ros Juliana my lovely fren-FB frens

#J:Things I am looking forward to
1. Gaji tuk bulan 3
2. Holiday..free from stress
3. happiness in life

and..to those yang membaca...kalau rasa best je tag ni..and nak respond...go ahead...no offend k bebeh2 semua...hugs ya all...mwashh!!

No comments: