Tuesday, June 15, 2010

Frens..U Can Always Count On Me..

kadang2..rasa seperti di permainkan kwn2..tapi aku di ajar tuk pk secara positif and bersangka baik..so apa saja terjadi i will always help my frens walau kdg kala later akan di persalahkan kalau terjadi apa2 in my life..

it's an experience..seringkali di persalahkan bila my life upside down..tapi tak pernah nak salah kan kwn2..sebab i love them...no matter who they are..miskin atau kaya tak jadi masalah..susah ke senang ke will always be wit them..

tapi kan..ada ke kwn2 yang nak ngan aku time aku susah..time bergembira mmg la ramai kan..

tapi tak apa..after a talk..after 1 sms sent over..i got this reply..and it says..

"Take care..dah,xyah nk pikir mcm2.just enjoy ur life" and me balas.."thanks for the frenship and thanks for everything..ada umur panjang kita akan terus bersahabat.." ** to my dear fren..thanks kerana menyedarkan aku ttg ittew...thanks kerana buat aku sedar yang aku skrg tak punya apa..esp bila dah mcm ni...thanks..**

Thanks all my dear frens..love ya all..always..and tak kan pernah lupa semuanya..i love those sweet moments always..

** sorry entry sedikit emo..my emotion sedikit terganggu sejak ptg tadi..harap esok kembali seperti sediakala...**

No comments: