Tuesday, January 3, 2012

Bye 2011...Welcome 2012



Bye Bye 2011.. 
Tahun yang penuh kesedihan..tahun yang mencabar..tahun kehilangan kawan..kehilangan WMW1305..kehilangan segala2nya..tahun yang mana hati ini selalu di siat2..tahun yg gelap...ntah lah..mcm tak bermakna je 2011...tapi at least i done my very best tuk puaskan hati semua yang berada di sekelilingku..i done my best tuk penuhi apa saja permintaan mereka di sekelilingku..yeah at least kita try to treat ppl like how ppl treat kita..tu sudah cukup untuk aku..and let us leave 2011 behind..full stop!! 

Selamat datang 2011.. 
Tahun yang aku harap kan adanya sinar dalam hidup aku..sinar kebahagiaan..sinar yang memancar2 tuk aku n naim..juga keluarga ku..rindu sangat2 tuk satu kehidupan yang bermakna dalam hidup..aku harap semua nya akan aku dapat di tahun baru ni..aku juga harap tahun ni rezeki ku melimpah ruah..di buka segala punca rezeki utk aku n naim..insya allah.. 

dan this is from my dearest sister...
" di saat ini..kena pasang niat untuk berfikiran secara positif dalam hidup..supaya aura positif je ada dalam minda kerana dalaman akan ubah luaran.." and i love u sister..so much walau kita dari darah dan susur galur yang berlainan tapi still saudara seislam...thanks so much sister.. i owe u so much for the happiness :)

Tuk semua.. 
Selamat Tahun Baru...di doakan semua akan beroleh kebahagian dan rezeki yang berpanjangan serta di berkati oleh NYA...

No comments: