Thursday, November 10, 2011

Selamat Pengantin Baru ZA & SA

wah...jum tengok gambar pra perkahwinan Zahiril Adzim dan Shera Aiyob kat blog OhBulan..gambar sgt cantik tapi saya amik satu je dan letak kat sini :)

Bakal pengantin perempuan Shera Aiyob sangat cantik..muka bersahaja n pure sgt..err one word : cantik dan tulus..

Bakal pengantin lelaki pulak Zahiril Adzim atau ngan lain nama yg saya ingat Daim [ gara2 tgk cerita Juvana setiap minggu ]..muka yg bersahaja n klasik.. seperti aksi pelakon2 lama dulu..mmg klasik..dan saya suka :)

cuma apa yg ramai komen di blog OhBulan..pakaian bakal pengantin pendek dan cara duduk ada yg tak sopan [ satu je kot ] ..yer saya nampak jugak gambar ittew :)..hurm yer tak semuanya perfect..saya paham..maafkan mereka :)

Satu pertanyaan : kenapa pakaian agak simple..mcm photoshoot masuk majalah ler..

apa2 pon..Selamat Pengantin Baru saya ucapakan kepada dua pasangan ini..semoga berkekalan selamanya...

** credit to blog ohBulan for the above pic**

1 comment:

phatgurl said...

Haritu tengok rancangan apa ntah interview depa berdua ni. Shera Ayob tu a bit over lah. Macam gediks sket and my hubby agreed too. Tak suka dia (ehehe tetiba emo).