Friday, November 27, 2009

Acara Malam Raya

hurm....acara malam raya...tak la meriah mana tapi i just love it coz the relation is there even am no longer with my ex..but these ppl still anggap i as their sis..and malam raya tu me send Naim kat umah nenek dia..nenek naim tak sihat sgt....baring je...kesian but no pic taken...maybe another time...maybe....
and nenek dia n his aunty nak beraya ngan dia..raya puasa ari tu Naim dah beraya ngan me..so this raya haji..y not give him a chance beraya ngan nenek dia n his aunty kan..
so me antar Naim..and jumpa my mom in law..my sis in law..bro in law and anak2 sedara i..and the pic tells everything...its me with my SIL Kak Shasha..and ada pic Kak Shasha and anak bongsu dia Shamin..also ada pic SIL nya hubby..abg Awie with Naim and also SIL nya anak yg sulong Rina..anak bujang dia kat johor..tak balik raya pon this time..

and depa beli satay and my BIL masak nasik..Kak Shasha lak masak sambal tumis sadin..lama tak makan masakan dia..and i paling suka bila dia masak asam pedas sadin..makan ngan nasik panas..perghhh sedap..hehehe..

to my SIL and her family...thanks for the relationship u gave to me..thanks for accepting me in the family..thanks so much..love ya...[ and i know she do read my blogs..hehe..thanks ya sis..]

dan jum kita jumpa di FB..layan game gace world jum Kak Sha..hehehe..i know u addicted to that game kan hahaha

No comments: