Wednesday, November 17, 2010

Selamat Hari Raya Aidil Adha

  • saya kan..
  • nak wish kepada semua kawan2 saya
  • juga kepada sesiapa yang baca blog saya
  • juga kepada sesiapa yg terjenguk blog saya
  • Selamat Hari Raya Aidil Adha
  • Dgn rasa rendah diri
  • saya nak minta maaf pada semua kwn2 saya..sahabat handai saya..saudara mara saya
  • maaf atas segala kesilapan dalam perbuatan atau perkataan
  • sesungguhnya saya tak pernah berniat nak lukakan hati atau perasaan sesapa..
  • sungguh...sungguh...
  • sebab saya syg kwn2 saya..saudara mara saya..
  • dan saya rindu awak..awak..awak..yer..kwn2 saya...
Selamat Hari Raya..Maaf Zahir Batin
Dari saya dan Loverboy saya..Naim..


** ops..kesian kat mak dia..kenapa saya kata kesian kat mak...saya ada say it out kat twitter..mak dia menangis..kesian sgt2..*

No comments: