Thursday, February 12, 2009

My agenda..and I'm Sick Again..

  1. my agenda..weekend and the next week..
  2. keje...and keje...
  3. sat nite...maybe..hang out ngan member2 biasa...where else..mamak yang murah...kan kan..
  4. then next week..keje whole week...sebab kali ni cuti sat n ahad..yehaaaa..
  5. then..erm..interview...tuk jawatan based on my qualifications..and experiences..hope berjaya...or i maybe working at this current company..build my career over here...as wat i planned...
  6. then..keje lagi...send naim tuition...ops..tak leh rasanya...sebab... :)
  7. keje and keje and keje...wat else kan..sementara leh keje..
  8. next wiken..err err..duk umah je la kot..layan novel2 lama..or layan dvd nip tuck season 2...atau layan tv..atau layan zzzzz huhu
  9. err...tu je kot...for a week...sama je pon every week huhu...
  10. and......

and life..is not that beautiful as bed of roses...
but..insya allah...i'll make it beautiful...in my own way..

No comments: