Hah...cerita ni as told by someone.....someone???muahahaha.....[ kaver beb!! ]
statement???as per below..:
hurm...teruk ker ayat tu..and ayat2 tu adalah dr seorang lelaki melayu..pelanggan jalur lebar terkemuka di Malaysia..dan juga merupakan senior staff di kampeni jalur lebar terkemuka itu..
pekerja n pelanggan jalur lebar di salah satu kampeni yg provide service jalur lebar ni..ada masalah ngan jalur lebar rupanya..and telefon call centre nak mintak bantuan..and setelah di beri bantuan..bila call centre agent dah help semua2nya..and bila nak create report tuk antar technician..so this agent mintak la modem brand..makanya si lelaki itu sudah marah..sebab dia sudah letak modem dlm kotak..Kotak??ntah la cemana rupa kotak itu..katanya susah nak buka2..tapi dah procedure..apa salahnya bekerjasama kan..tapi lelaki tu tanak bekerjasama..n ckp ayat atas tu...n siap ckp lagi...
hurm...tatau nak ckp apa..working in the same kampeni tuh..cuma sorang senior staff..sorang lak agent..tapi di layan oleh senior staff mcm tu..kasar..n tanak bekerjasama..memacam kan...apa salahnya kerjasama..periuk nasik agent kena la jugak di jaga..kalau salah wat report..effect prestasi agent tuh..and as pelanggan n at the same time seorg staff..apa salahnya kita sama2 saling bantu membatu antara satu sama lain..bak kata pepatah..org berbudi kita berbahasa..kan kan...
statement???as per below..:
" lain kali kalau kastemer suruh tulis modem jenis apa..tulis je..tak payah nak tanya banyak...salah modem pon bukan masuk penjara..small matter je semua ni..!!""
hurm...teruk ker ayat tu..and ayat2 tu adalah dr seorang lelaki melayu..pelanggan jalur lebar terkemuka di Malaysia..dan juga merupakan senior staff di kampeni jalur lebar terkemuka itu..
pekerja n pelanggan jalur lebar di salah satu kampeni yg provide service jalur lebar ni..ada masalah ngan jalur lebar rupanya..and telefon call centre nak mintak bantuan..and setelah di beri bantuan..bila call centre agent dah help semua2nya..and bila nak create report tuk antar technician..so this agent mintak la modem brand..makanya si lelaki itu sudah marah..sebab dia sudah letak modem dlm kotak..Kotak??ntah la cemana rupa kotak itu..katanya susah nak buka2..tapi dah procedure..apa salahnya bekerjasama kan..tapi lelaki tu tanak bekerjasama..n ckp ayat atas tu...n siap ckp lagi...
" sebab2 agent mcm ni la kampeni n staff2 di kampeni itu dapat nama buruk n busuk...""
hurm...tatau nak ckp apa..working in the same kampeni tuh..cuma sorang senior staff..sorang lak agent..tapi di layan oleh senior staff mcm tu..kasar..n tanak bekerjasama..memacam kan...apa salahnya kerjasama..periuk nasik agent kena la jugak di jaga..kalau salah wat report..effect prestasi agent tuh..and as pelanggan n at the same time seorg staff..apa salahnya kita sama2 saling bantu membatu antara satu sama lain..bak kata pepatah..org berbudi kita berbahasa..kan kan...
persoalannya sekarang...perlukah ayat2 di atas tu..[ yang kaler merah n bold tuh..] and susahkan nak berkerjasama...walau pangkat berlainan?????
2 comments:
dia org... orang2 atasan syarikat jalur lebar tu pun ada pk tak?.. sbb proedure dia org jugak. agent2 kena marah.. then... promote penggunaan jalur lebar bukan main canggih.. tapi bangang!!.. backbone tak tgi.. port asik tak cukup.... nak set port pun smp 3 minggu?.. apply baru pun smp bulan2?? ada masalah response time cam cibai.. tapi time potong sbb lambat byr cam laju... potong tak bg warning... tetau potong jer.. bangang!!..bangang!!... dari aku.. agent syarikat jalurlebar tersebut!!
wahahaaha...mak skerrrrrrrr...mak skerrrr..jawapan ko kelas taw....betul tuh...sendiri wat procedure...pastu bila ada masalah tanak compromise....pastu ajar memputarbelitkan fakta dalam report...itulah dia..pelanggan and juga pekerja senior syarikat jalur lebar ittew..isk isk..
Post a Comment