Friday, May 8, 2009

Minggu Yang Rojak..

- hurm...memang minggu yang rojak...semua rasa ada...minggu yang duit mengalir mcm air terjun...
- minggu yang rojak dengan kerja...tak tentu masa..tunggang langgang nya time table..pastu pepagi...ngan ngantuknya...azab..
- minggu yang duit kuar mcm air terjun...sebis keta..pastu beli for myself...dah lama tak membeli...
- pastu rojak lagi...atas sebab2 yang sendiri tahu.............. tahu yang..............
- tiba2 sedar............................. dr dulu .......................pon yg tu walau tahu yang!!
- tiba2 teringat ....................a'ah baru teringat balik .........................hehe me je selalu perasan ekekeke......adoi la...
- pastu rojak jugak..sambil layan2 game..layan2 facebook..layan2 movie..
- dah tu nak buat apa lagi..alih2 tertido..terjaga balik..tertido lagi..terjaga balik..
- bila p keje..mula la blur...sangap..ngantuk hehe..
- ni pon blur..nak diner apa ni...penat gila tadi..jem..jem..jem..ngantuk pon yer tadi..and terpejam dah kejap...
- masih lagi berpk..isk isk...skrg baru nak sedar ke mama..naim kata hehe..nak wat cemana naim...mama sayang semua..
- jum la.. naim dah tanya nak makan apa...dinner...kfc la..naim nak makan kfc..jum...

3 comments:

Faizal said...

boikot2

MummyMyra said...

ala...boikot ker??dah masuk perut..naim tingin nak makan kfc hehe

yatie SawaNiLa said...

haih tadi ppun budak nak mkn kfc.. tapi i dah tak larat mkn kfc so beli kfc salad... not bad sedap